Шәһри Казан

Хәния Фәрхинең кечкенә кызы - Алсу Биктаһирова: «Юк, мине акылдан шашкан димәгез!»

- Күптән түгел сәер хәлгә тарыдым. Кич. Йоклар алдыннан, гадәттәгечә, шкафтан мендәрләрне алдым, урын җәйдем.

Йоклап китә алмыйм. Мендәрне әйләндереп, уңайлырак итеп ятырга булдым. Һәм шулчак мендәрдән әнинең исе килде. Дөресерәге, аның хушбуеның исе.

DKNY духие, әни аны «яшел алма» дип йөртә иде. Элек ул безгә кунакка килеп киткәч шул ис кала иде. Ə бит соңгы тапкыр килгәненә күпме вакыт үтте, аннары, мендәр тышлары да бер генә кат юылмады. Юк, мине акылдан шашкан димәгез! Уйга чумдым: бәлки ул минем янга әле дә куна киләдер?!..

Реклама

 


Синсез - ярты ел... Беләм, иртәгә төшемә керәчәксең, чөнки алты ай буе айның нәкъ шушы көнендә яныма килеп юатасың. «Яшәргә кирәк, балам»...
 

Нравится
Поделиться:
Реклама
Комментарии (8)
  • 23 февраль 2018 - 08:10
    Без имени
    Алсу сенелем , син дорес сизгэнсен .Минем ирем вафат булгач та жирлэргэ кайтканда машинада гел дэ ана гына хас ис килеп барды .бер янымда гына килэ , шул ук вакытта тагын каядыр юкка чыгып ала . Мин кунелем белэн гел янымда гына булуын телэдем , шуннан китмэде . Жирлэп берникадэр вакыт уткэч тэ янымда анын исе сизелэп алгалады . Мин дэ башта кешегэ сойлэргэ унайсызландым , юлэр дип уйларлар дип . Барыбызда кайчан да булса якын кешелэребезне югалтабыз шул , минем ирем дэ эниен белэн бер елгы иде тик ул 2 ел элегрэк китте .Эниенне бик яратабыз ,эле дэ экраннарда анын тавышы ишетелугэ тып - тын калып тынлыйбыз . Сабырлык , туземлек сина балам , тошлэрегезгэ матур булып керуен телэп калам.
  • 16 февраль 2018 - 18:34
    Без имени
    Минем белэн дэ андый эйберлэр очрый ,минем якын дус бар иде 2009 нын 20нче февралендэ асылынып улде ул улгэч мин мэчеткэ йори башладым ,купмедер вакыт уткэч ул минга тошкэ керде ,анын ягы карангы минеке ак иде кара иде кара каршы бер остэл артында утырып сойлэшеп киттек, башта ул миннэн бу донья хэлен сорашты этисе энисе турында ,аннан мин аннан теге донья турында сорый башладым,строго намаз укыталар ,догалар ойрэтэлэр дип сойлэвен дэвам итте шуннан мин аннан бу доньяга кире кайтыр иденме дигэн сорауга берни дэшмичэ юкка чыкты.
  • 14 февраль 2018 - 20:05
    Без имени
    Алсу,мендэрлэргэ сенгэн духи исе тиз генэ бетми сез бит тышын гына юасыз .Эниен гел синен белэн ул э тэшлэрдэ жаннар очраша ул. Сабыр булыгыз кызым!
  • 13 февраль 2018 - 12:31
    Без имени
    Алсу !!! Алар гел безнен янэшэдэ бит, ЭНИ = боек кеше- эни бит ул !Алар барысын да курэ хэм ишетэ,хэттэ борчылалар алар безнен очен,чонки : алар гаиляне ЯРАТА хэм дэ ХОРМЭТ иткэннэр ! Син курыкма,алар безне бар нэрсэдэн дэ саклыйлар,хэбэр итэлэр ! минем дэ ЭНИЕМ 5 элек бахый доньяга кучте,тыныч йокласыннар, кире кайтарып булмый бер нэрсэне дэ ,дога кылып,хэер биреп торау бик мохим ,матурым ! Тэтешле р-ы. Буль-Кайпан авылы-н --- мин.
  • 12 февраль 2018 - 20:42
    Без имени
    Алсу!! Аларнын жаннары балалары янында гел янэшэ йори дилэр. Догалар багышлап эниегезгэ укыгыз. Дога омет итеп торалар алар. Минем эти 47 яшендэ китте йорэк белэн. Гел берэр кунелсез яки шатлыклы хал булырга булса тошкэ керэ яки куз алдына тиз гегэ куренеп ала. Жаны тыныч булсын эниеннен.
  • 12 февраль 2018 - 18:08
    Без имени
    Сабырлар телим(( хич жинел тугел ул ин якын кешене югалтавы хэмдэ ул кеше эни кеше булса.
  • 11 февраль 2018 - 20:49
    Без имени
    Мин сезгэ ышанам,булырга момкин,Минем тошкэ керэ энинен абыйсынын хатыны балалары авылга кайтып берэр эш эшлэсэлэр аларга эйтэсе сузен мина эйтеп керэ,эйт эле аларга дип.
  • 10 февраль 2018 - 23:01
    Без имени
    Это знак Алсу. Я знаю точно такой случай. Она с вами ))))
  • 26 май 2018 - 17:35
    Раковина, унитаздагы күгәрекне ничек бетерергә? Раковина, унитаздагы күгәрекне бетерү өчен аш серкәсе кулланыгыз.
    137
    0
    0
  • 26 май 2018 - 17:34
    Тузганак балы ясау ЫСУЛЫ Мин һәр елны шушы чорда тузганак балы ясыйм.
    230
    0
    2
  • 26 май 2018 - 15:38
    Көтәр кешең булса... «Дөнья – куласа, гел басмаса да, бер баса» диләр. Шулай, ахры... Гомер иткән ирең сине күрми-белми, синең белән исәпләшми башласа, башыңа авыру төшсә, хәлләр хөртиләнә икән шул...
    285
    0
    4
  • 26 май 2018 - 09:39
    Тимершәехнең изге догасыннан башланган юл Адәм балаларыныкы кебек, авылларның да язмышы төрле. Кайсылары дөньяга барлыгын белдергәннән бирле яши, үсә, киңәя, тарихта үзенең урынын билгели. Әмма шул ук вакытта таралып юкка чыкканнары, исеме онытылганнары да шактый. Бәхетле очрак булып, аларны һәвәскәр тарихчылар эзләп табар бәлки, картада урынын билгеләр, халык хәтеренә теркәр. Сабый дөньяга аваз салганда, «Бәхете белән тусын» диләр, бу авылларга да кагыла, күрәсең. Тимершәех атлы кеше, авылга нигез салганда, нинди догалар укыгандыр, әмма исеменең гасырлар буена халык телендә генә кабатланмыйча, дөнья тарихына языласын, күпләрнең язмышын шул җирлеккә бәйләячәген күз алдына да китермәгәндер. Тимершәехтән Тимуш-Тимәшкә әверелгән әлеге авылның бөтен дөньяга танылуына берничә сәбәп бар, әмма күбрәк ул кара алтын белән бәйле.
    131
    0
    0
  • 26 май 2018 - 09:31
    Китап бәйрәме Татарстан китап нәшриятының иң яхшы китаплары илнең төп мәдәни бәйрәмендә тәкъдим ителәчәк. 31 майдан алып 3 июньгә кадәр Мәскәүдә «Кызыл мәйдан» дип аталган китап фестивале узачак. Дүрт көн барган фестивальдә илнең иң яхшы театрлары һәм музыкаль коллективлары үзләренең программаларын куячак. 
    81
    0
    0
  • 25 май 2018 - 17:35
    Сүзләр йөри Дөнья күктән, җирдән һәм сүздән тора. Ә, тагын кешеләр бар икән әле. Аларның берише күккә битен күрсәтә, берише – бүтән җирен. Ә сүзне барысы да сөйли. Белсә дә, белмәсә дә, күрсә дә, күрмәсә дә... Телнең кыйбласы юк.
    316
    0
    0
  • 25 май 2018 - 16:41
    Косметик чаралар сайлаганда нәрсәгә игътибар итәргә? Косметик чараларның составы белән кызыксынасызмы? Укып карап, берни дә аңламадык дияргә җыенасызмы? Алай икән, түбәндәге киңәшләребез сезнең өчен.
    131
    0
    0
  • 25 май 2018 - 16:13
    «Чемпионат бетәчәк, кунаклар китәчәк, ә болар барысы да шәһәргә калачак» Казан 2018 елгы футбол буенча дөнья чемпионаты алдыннан “МАЗ 203” маркалы түбән идәнле 94 автобус алды.
    302
    0
    0
  • 25 май 2018 - 14:20
    Булгур ярмасы ашагыз: картаюны акрынайта, бавыр эшчәнлеген көйли, организмны шлаклардан чистарта Соңгы елларда, борай кебек үк, булгур ярмасы да популярлашты. Әлеге файдалы ярмадан пылау да, аш та, ботка да пешерәләр, салат та ясыйлар.
    188
    0
    1
  • 25 май 2018 - 13:50
    Гүзәл Уразова: «Илдар мине танымады» Бу көннәрдә мәктәпләрдә соңгы кыңгыраулар чыңлады. Барлык чыгарылыш сыйныф укучыларын тәбрик итәбез һәм ак юллар телибез!
    5584
    1
    73
  • 25 май 2018 - 12:29
    «Туган тел кадерләп һәм җаваплы итеп сакларга бирелгән әманәт булып тора» Милли телләрне ирекле өйрәнү турындагы закон проектына каршы Мәскәүдә, 15 милли республика вәкилләре катнашында, зур түгәрәк өстәл узды. Аның нәтиҗәсе буларак, тиздән «Россия халыкларының демократик конгрессы» барлыкка киләчәк.
    176
    0
    0
  • 25 май 2018 - 11:13
    Яхшы куасны ничек сайларга? Җәй җитү белән, халыкның әлеге традицион эчемлеген сатучылар арта. Шунлыктан базарда тәкъдим ителгән куасны ничек дөрес сайларга дигән сорау аеруча актуаль яңгырый. ТР Дәүләт алкоголь инспекциясе белгечләре күбекле эчемлек сайлаганда ялгышмаска өйрәтә.
    218
    0
    1
Реклама
  • 25 май 2018 - 11:50
    Гүзәл Уразова мәктәп елларын искә төшерде
  • Дәүләт Советы сессиясеннән ФОТОРЕПОРТАЖ 25.05.2018
  • Кремль яр буенда узган «Соңгы кыңгырау» бәйрәменнән ФОТОРЕПОРТАЖ
  • Соңгы кыңгыраулар чыңлар вакыт җитте
  • Хәйрия концертыннан ФОТОРЕПОРТАЖ
  • «Үлемсез полк» маршында 165 меңнән артык кеше катнашты
  • Казанның Меньеллык мәйданында узган Җиңү парадыннан ФОТОРЕПОРТАЖ
  • Суга сикерү буенча дөнья сериясе. Казан. 2018-FINA
  • 1 май митингыннан ФОТОРЕПОРТАЖ
  • Тукайга багышланган шигырь бәйрәменнән ФОТОРЕПОРТАЖ
  • Тукай премиясен тапшыру тантанасыннан ФОТОРЕПОРТАЖ
Соңгы комментарийлар
Интервью
  • 26 май 2018 - 10:52
    Бүген Россиядә эшмәкәрлек көне
    Россия эшмәкәрлек көне ел саен 26 майда билгеләп үтелә. Бу көн Россия Федерациясе Президентының “Россия эшмәкәрлек көне турындагы” Указы белән гамәлгә куелган.
    64
    0
    0
Ночной режим