Шәһри Казан

Иң күп укылган

  • 14 января 2018 в 09:25
    2018 елда Татарстанда булачак мөһим спорт ярышлары ИСЕМЛЕГЕ
    Россиянең спорт башкаласын быел ни көтә? 2018 ел Казан, Татарстан өчен спорт өлкәсендә иң бай ел булачак. Бу ел дәвамында булачак чараларның күләме, масштаблылыгы белән генә бәйле түгел. Гомумән, республика җитәкчеләренең спортка керткән тырышлыгы, үзебезнең спортчыларыбызны әзерләү тәҗрибәсенең дә өлеше зур.
  • 14 января 2018 в 11:45
    Ярмаларны ничек сакларга?
    Запас әзерләү безнең канга сеңгән. Ярма, он, шикәр комын капчык-капчык алып куючылар бар. Озак сакланган әйбер сыйфатын югалтмыймы? Бу хакта Татар төбәкара ветеринария лабораториясе агрономы Рамилә ТАҖЕТДИНОВА белән сөйләштек.
  • 14 января 2018 в 13:37
    АДӘМНӘР (Төнгә каршы һәм йөрәге нык булмаганнарга уку ТЫЕЛА!)
    1921-22 елларда Идел-Урал буйларында булып үткән фаҗига турында
  • 14 января 2018 в 14:48
    Кеше китә – кыры кала
    Бу очрашуга, бу бәйрәмгә мин аеруча ашкынып, канатланып кайттым. Туган авылыңа кайту үзе бер зур шатлык булса, күптән күрешмәгән дуслар, классташлар, авылдашлар белән очрашу күңелгә бер рәхәтлек, җылылык бирә.
  • 14 января 2018 в 15:01
    «Әй балам, әтиең күрсә иде сине!»
    Сания Закированың язмышы китап язарлык. Аңа 20 көн булганда, әнисен, ике яшьлек апасын калдырып, 31 яшьлек әтиләрен төн уртасында алып китәләр. Мөхәммәт абыйга нахак яла ягалар.
  • 14 января 2018 в 19:46
    Алсу Фазлыевадан запеканка пешерү РЕЦЕПТЫ
    Итне ит тарткыч аша чыгарабыз. Суганны вак итеп турап кыздырабыз.
  • 14 января 2018 в 22:03
    Илсөя Бәдретдинованың югалган урындыгы табылган
    Кичә популяр җырчы “Инстаграм” челтәрендә гаҗәпләнеп төшкән фотосурәте астына бик кызыклы пост элгән иде.
  • 15 января 2018 в 10:56
    Балтач районы Норма авылы мәктәбен ни өчен «кытай стенасы» белән тиңлиләр?
    Иң күп үзгәрешләр мәктәптә була дисәм, ялгышмамын кебек. Әле бер реформа, әле икенчесе, ул арада тикшерүләр килеп җитә. Бер уйласаң, мәктәп тормышы моннан башка да гел кайнап тора. Укытучылар, балалар, әти-әниләр яшәешенә, кәефенә дә бәйле әле ул. Хәтта мәктәпне тәмамлап чыкканнан соң да беркем дә аннан тулысынча аерылып бетми. Матур истәлекләр, классташлар, белем биргән укытучыларың гомер буе синең белән. Ул арада балаларың мәктәп сукмагына баса, аннан соң оныклар...
  • 15 января 2018 в 11:19
    Кеше бәхетсезлегендә бәхет корып буламы?
    Ата-ана өчен бала – бәгырь ите, диләр. Туганда кендек җепләре белән бәйләнгән ана белән бала арасы исә бүген дә галәмнең ачылып бетмәгән сере, табышмагы булып кала бирә.
  • 15 января 2018 в 11:44
    Пенсиягә быел да 5000 өстәп түләнә дисәләр, нишләргә?
    Татарстанда пенсиягә 5 мең сум өстәмә түләүләр вәгъдә итеп шалтыратулар саны арткан.